Mr Right of Mr Right-Now

Image
Soms ben je heel gelukkig in je relatie, je vriend lijkt de prins op het witte paard, maar toch ben je ergens nog niet helemaal overtuigd.. Hoe kom je erachter of deze man jou Mister Right is? Met deze test ben je er zo achter. Mocht je na de test toch nog twijfelen, heb ik 2x acht tekenen of hij wel of niet de ware is voor je. En als je dan niet de ware aa de haak geslagen hebt, heb ik ook nog genoeg tips voor je om van 'm af te komen!


Test
1. Heb je ooit je vriendinnen gevraagd of hij de geschikte man voor jou is?
A. Ja, om te checken of ik de juiste keuze heb gemaakt.
B. Nee, waarom zou ik? Ik twijfel er niet aan.

2. Als mensen informeren hoe het met je droomprins gaat reageer je met:

A. Gêne. Eigenlijk weet ik niet zo goed of ik dat zelf wel zo erg voelt.
B. Ik bloost en ik kan een gevoel van trots en blijdschap niet onderdrukken.

3. Welke van de twee complimenten zou je het liefst krijgen?

A. Jullie maken zo'n mooi plaatje samen.
B. Jullie zijn zo'n passend koppel.

4. Overdrijf je soms dingen als je over je vriend praat?

A. Soms wel.
B. Nee, waarom zou ik hem leuker maken dan hij is?

5. Als je vriend je morgen dumpt, wat zou je dat het ergste vinden?

A. Dat ik tijd verspilt heb en nu weer single ben.
B. Dat ik specifiek hem nu moet missen, dus zijn geur, gekke gewoontes enz.

6. Hoe voel je je als jullie een paar dagen achter elkaar samen zijn?

A. De eerste tijd heel blij maar na een tijdje raak ik steeds sneller geïrriteerd en verveeld.
B. Super! Zelfs als we niks speciaals doen vind ik het fijn bij hem te zijn of als het saai is maken we het leuk.

7. Heb je (nog) de neiging om met andere mannen te flirten?

A. Ja, natuurlijk zou ik hem niet snel bedriegen maar alle vrouwen houden toch van aandacht?
B. Niet echt. Als ik een leuke man ontmoet ben ik heel duidelijk en of stel ik hem voor aan vrijgezelle vriendinnen. 

8. Wat is erger: Alleen zijn of een relatie hebben met een man die toch net niet helemaal perfect is.

A. Alleen zijn.
B. Een relatie met zo'n man.

9. Je gaat vanavond uit eten met je vriend, krijg je dan kriebels in je buik als je eraan denkt?

A. Niet echt, maar ik ben wel heel blij dat we wat leuks gaan doen.
B. Ik loop alleen al bij het idee de hele dag te glimlachen.

10. Heb je het idee dat je anderen lastig valt met verhalen over hem?

A. Nee, andere mensen vinden dat vast irritant als ik dat doe.
B. Ja, ik denk wel vaker dat ik een beetje doordraaf maar ik kan het gewoon niet altijd inhouden.

Meeste A :                                        Meeste B:

Verstandsrelatie                               Liefdesrelatie
Hij mag er dan geweldig uitzien, lief en slim zijn,          Als hij je morgen zou dumpen, zou je alles aan hem totaal 
maar hij doe je gewoon niet zo heel veel (lees:            missen, zijn geur, zijn zoenen, zijn humor.. je bent zo 
niet genoeg). Je hebt eigenlijk voor hem gekozen         dat je hem altijd geweldig vindt, zelfs met zijn witte
omdat hij voldoet aan je eisenpakketje. Vandaar          sokken en zijn game verslaving. Kortom, hij kan weinig 
dat je bevestiging zoekt bij je vriendinnen. Een            fout bij je doen. Let wel op dat je hierin niet door-
relatie met een man die je 'wel leuk' vind is voor          slaat, af en toe moet je je afvragen of dit echt is wat
jou beter dan single door het leven gaan.                    je wilt. Een relatie blijft ten alle tijden iets waar beide 
Misschien om de mogelijke reacties van anderen of       aan moeten werken. Op die manier kun je je relatie 
omdat je gewoon niet alleen wilt zijn, maar is dit          gezond en fris houden.
echt wat je wilt? Heb je niet liever een man waar-
van je hart wel sneller gaat kloppen?

8 Tekenen dat hij de ware is..

1. Je vriendinnen zijn allemaal stikjaloers op je, en zelfs de grootste mannen hater verandert in een flirt wanneer hij een gesprek met haar begint.
2. Wanneer jullie seks hebben denkt hij altijd eerst aan jou plezier en hierin is hij erg volhardend.
3. Hij is glansrijk door het kruisverhoor van je vader gekomen en vermaakt zich zelfs met je broertje die anders zijn computer voor niks en niemand verlaat.
4. Als je thuiskomt van een lange werkdag heeft hij het eten al voor je klaar staan en helpt hij je te ontspannen.
5. Hij begrijpt je hints en komt op je verjaardag of met de feestdagen met het perfecte cadeau aanzetten.
6. Hij vindt het niet erg als je een keer lekker met je vriendinnen op stap gaat en als je dronken thuiskomt houdt hij zelfs je haren vast als je boven de pot hangt.
7. Familieverplichtingen voldoet hij zonder te zeuren.
8. Hij kan zijn grenzen aangeven zonder daarbij een ruzie uit te lokken.

8 Tekenen dat je wel beter kunt krijgen..

1. Na twee jaar samen zijn wil hij nog steeds niet serieus over samenwonen praten. Je tandenborstel staat pas in zijn badkamer en je kleren liggen ergens in een hoekje omdat hij geen kastruimte over zou hebben... 
2. Je hond, die je perfect zindelijk hebt gemaakt, heeft al drie keer over zijn schoenen gepist.
3. Als jullie vrienden van hem tegenkomen maakt hij, zonder je voor te stellen, een praatje met ze. 
4. Hij weet nog niet of hij komende zondag met je mee kan naar je ouders want hij doet niet aan langetermijnplanning.
5. Bij iedere zwaar knappe jongen verrek je bijna je nek en je fitness instructeur was nog nooit zo lekker.
6. In het begin vond je zijn vreemde gewoontes grappig en lachten jullie er samen om, nu irriteer je je er alleen nog maar aan. Ook tegenover je vrienden en familie voel je de behoeft hem vaak verdedigen, maar waarom zou je eigenlijk?
7. Hij koopt de nieuwste gadgets, draagt designer kleding en gaat ieder weekend met zijn maten zuipen, maar voor je verjaardag krijg je .. uhm ja wat is het eigenlijk? Daarnaast is hij nu al twee keer zijn portemonnee vergeten toen jullie uit eten gingen. 
8. Je vind smsjes van andere meiden in zijn telefoon en hij maakt steeds langere dagen op zijn werk maar hij heeft altijd een goed excuus..

Ben je na het lezen hiervan tot de conclusie gekomen dat je hem beter kan dumpen kijk dan hier.



0 reacties:

Post a Comment