Gekste seksplekken

Naar aanleiding van alle reacties met de vraag om anonimiteit heb ik twee top-10 lijsten gemaakt. Een met de meest voorkomende gekke plaatsen en een met de gekste plaatsen ( die nog niet veel mensen gehad hadden dus).

Top 10 meest voorkomende gekke plekken:

10. Liften van parkeergarages en hotels
9. Discotheken (waaronder de wc's, in de zaal en zelfs aan de bar)

8. Verrassend veel mensen zijn lid van de mile high club (seks in een vliegtuig)
7. Op het strand
6. Op het werk, meeste bij kantoorbanen of in de bouw.
5. In het OV: trein, bus, metro en stations zelf (Iemand beweerde zelfs het in een coupé met personen te hebben gedaan)
4. In het bos of in parken
3. In het openbare zwembad zelf (meestal is het alleen in de pashokjes of pashokjes van winkels)
2. Auto's op verschillende (meestal afgelegen) locaties
1. In en om het huis (keukens, kelders, banken, eettafels en zelfs de wasmachine)

Top 10  Allergekste plek:
10. In klaslokalen
9. In een speeltuin
8. In de kerk (tijdens de dienst)
7. Op het balkon
6. Op een begraafplaats
5. In attracties van de efteling en dergelijke
4. Op de middenstip van een voetbalveld
3. In een wiethok
2. Tijdens concerten nabij het podium
1. In het reuzenrad

Ik wil graag iedereen die zijn/haar top 3 heeft ingestuurd bedanken! Met name mijn collega's die (bijna) allemaal zo lief waren mee te werken!
Mocht je nou denken, 'ik heb een gekke plek die er nog bij hoort' reageer dan vooral!

Voor de volgende RT ben ik op zoek naar jullie blunders in bed. Dus als je iets leuks hebt mail het dan OVV je naam (of anoniem) en je leeftijd. Reageer alsjeblieft niet op deze blog ermee om het spannend te houden!


8 comments:

  1. In een open raam dat uitkeek op de aan de gang zijnde markt beneden.

    ReplyDelete
  2. Toen ik nog op het VWO zat heb ik me een keer in de klas gerukt. Tijdens de les ja. En nee niemand heeft het gemerkt.

    ReplyDelete
  3. openbaar turks stoombad in een hotel, waar tegelijkertijd een koude douche in zat: geweldig! ;)

    ReplyDelete
  4. Vorige week overdag op t balkon aan een drukke weg en fietspad

    ReplyDelete
  5. In 1 van de witte indianententen tijdens full moon afgelopen 7 april 2012 in the Sand te Amsterdam. Er lagen meer stelletjes te knuffen maar dat wij even helemaal los gingen bracht wel wat mensen op de been

    ReplyDelete
  6. Op een universiteit in een toilet...

    ReplyDelete
  7. in een vol bubbelbad
    onder de glijbaan van een zwembad
    achter een politie auto

    ReplyDelete
  8. In het bibliotheek
    Klaslokaal

    ReplyDelete