Mannen over lingerie

De mannen van deze keer:
Rick (21) studeert psychologie en is single.
Bob (26) is een buitenlandse student en heeft een relatie.
Marco (23) is pas afgestudeerd en heeft op het moment geen relatie.
JK (22) zit in zijn laatste jaar van zijn studie en heeft 2,5 jaar een relatie.
Stan (24) Consultant en sinds een tijdje weer single.
Rob (23) werkt als sociaal pedagogisch hulpverlener en heeft 5 jaar een relatie.


1. Valt het jou op als je vriendin een nieuw setje heeft?
Zodra mijn vriendin een nieuw setje aan had, zag ik dat wel, gewoon omdat zij zich dan ook speciaal voelde en zich zo gedroeg. Later herkende ik het een en het ander natuurlijk al wel.
Ik merk het aan het openen van de BH’s, veel vereisen een andere manier van openmaken.
Ja ik weet precies wat ze wel en niet heeft.
Nee niet direct.
Dat valt me wel op, ervan uitgaande dat ze niet een setje dubbel heeft gekocht.
Ja, ze koopt er soms om me te verrassen, maar het is ook weleneens voorgekomen dat ik er als een zoutzak overheen keek.
   
2. Heb je weleens lingerie voor haar gekocht? Ter welke gelegenheid?
Ik heb ooit een keer een lingerie setje voor een vriendin gekocht, als verassing toen ik haar ook verraste met een weekendje weg. 
Ik heb weleens van vakantie in Amerika een setje meegebracht omdat het van een speciaal merk was en betaalbaar was.
Ja hoor, daar heb ik geen gelegenheid voor nodig.
Ja hoor, als we iets te vieren hebben zoals een jubileum. Vooral als ik weet dat ik het zelf mag uittrekken.
Met kerst heb ik haar wel eens iets gekocht.
Wel eens een keer, maar eigenlijk doe ik dat niet snel.

3. En hoe kom je dan aan haar maten?
Ik wist haar maten doordat ze een setje bij mij thuis had liggen voor noodgevallen. 
Door goed te kijken, ik koop altijd op de gok en laatste keren was het perfect.
Ze gaat mee om te helpen uitzoeken.
Die weet ik over het algemeen wel en vaak gaat ze zelf mee uitzoeken.  
De maten ben je zo achter, het komt vanzelf wel een keer ter sprake.
Er slingert hier weleens een BH rond - gaat even kijken- Ja hoor, 75D.

4. Ooit stiekem in haar ondergoedla gesnuffeld?
Nee ik heb nog nooit in een vrouw haar ondergoedla gesnuffeld, haha daar ben ik, denk ik, te netjes voor.
Nee dat vind ik privé
Ja, ik vind het wel leuk om ermee te fantaseren
Ja... 
Nee dat niet, maar als je af en toe de was opvouwt komt de hele collectie ook voorbij.
Nee ik snuffel liever aan de bron.

5. In welke lingerie is een vrouw het meest sexy?
Ik ben heel gevoelig voor de manier waarop ze het draagt, dus dan maakt het mij niet zo veel uit of het nu iets met kant is of het een oma-onderbroeken setje is (oké ik prefereer toch die andere) maar het idee is er ;)
Geen lingerie, maar als het persé moet, een boxertje of string.
Qua lingerie vind ik van die kanten hipstertjes leuk die een beetje doorschijnen, maar nog mooier vind ik het wanneer een vrouw een panty draagt.
Mijn voorkeur gaat uit naar witte, enigszins doorschijnende lingerie, zeker wanneer mijn vriendin lekker bruin is.
Een sexy bh met een kanten hipster doet het goed. Het is vooral belangrijk dat het bij elkaar past.
Ik loop eerlijk gezegd totaal niet warm voor lingerie, of het moet een meisje zijn met een goddelijk lichaam, en dan nog zie ik haar liever zonder. Maar goed als ik moet kiezen ga ik voor de stoute meisjes look, zwart met diamantjes en met wat poezenstaart-achtige afwerking (zo'n lijn over het bovenstuk van de BH bijvoorbeeld).

6. En wat is de ultieme afknapper?
Een vrouw die iets aan heeft waar ze zichzelf onzeker in voelt.
Een oma onderbroek, zeker wanneer ze die onder een sexy rokje draagt.
De oma onderbroek.
Afknapper is voor mij wanneer ze niet (goed) geschoren is.
Te grote onderbroeken en niet passende BH’s
Bruine vegen in haar broekje...

7. Kun je raden welke cupmaat iemand heeft?
Nee, daar ben ik zo slecht in, ik weet het nog van al de dames waarmee ik iets gehad heb, maar als ik dan naar iemand anders kijk, zou ik niet kunnen zeggen of die van haar groter of kleiner zijn.
Zeker weten.
Nee.
Zonder kleding beter dan met. 
Raden is geen probleem, maar om vervolgens aan iemand vragen of je het antwoord goed hebt, kan leuke situaties opleveren. 
8 van de 10 keer wel.

8. Wat als je haar BH niet loskrijgt?
Dat is me nog nooit overkomen, maar ik denk dan gewoon nog een poging doen? Eerst met een hand proberen, mocht dat niet lukken, dan subtiel met 2 proberen, en als dat echt niet lukt, ja dan weet ik het ook niet, denk gewoon hulp vragen ofzo?
Dan maak ik er een grapje over en blijf het proberen.
Dan verwijt ik haar dat ze te moeilijke BH’s koopt.
Dan knip ik m door of trek m kapot! 
Een vrouw met een beetje takt helpt een man dan even. Anders: gewoon blijven proberen, de aanhouder wint. 
KNIP!!! haha nee dan doet ze het zelf, ze heeft soms wel eens van die lastige sluitingen die ik niet met een hand open krijg. En om de 'mood' niet te bederven doe ik dan net alsof ik haar plaag en ga dan verder naar onder door. Meestal maakt ze de BH dan zelf al los.

9. Nog spannende wensen op het gebied van Lingerie?
Nee, ik zie mijn vriendin toch liever zonder lingerie. 
Ik zou weleens het bed willen delen met een Suicide Girl.
Niet zozeer spannend, maar ik wil haar weleens in satijnen ondergoed of jurkjes zien.
Mijn vriendin mag wel een keer een leren stoeipakje aantrekken.
Nee geen specifieke wensen.
Nee total niet.

Alle mannen natuurlijk heel hartelijk bedankt voor jullie antwoorden!!


0 reacties:

Post a Comment