Zelfmoord na pijpen hond Update!

Niets vermoedend klikte ik op een link die een vriend me stuurde.... Walgend heb ik na 2seconden het filmpje weggeklikt. 

Misschien hadden jullie het ook al wel gezien, het filmpje van het meisje uit Den Haag dat haar Jack Russel pijpt voor €20 vanwege een (dronken) weddenschap. 
Nu hebben we hier allemaal hard om moeten lachen op het werk en internet stond er bol van. Tweets van hier tot Tokyo, verschillende fora vol met meldingen en zelfs posts op 9GAG en andere memesites zoals je kunt zien. 


Lees verder voor het hele verhaal en HET FILMPJE!


Mensen doen echt de gekste dingen tegenwoordig en ook animal sex is niks nieuws maar het blijft walgelijk en achterlijk.

Dom dom dom dacht ik dan ook nadat ik over mijn walging heen was. Tegenwoordig kun je geen gekke dingen meer uithalen zonder dat het op internet komt te staan. En zeker geen honden pijpen. Hoe de fuck kom je er in godsnaam op om zoiets te doen, en dan voor maar 20 euro??! Kijk laten we eerlijk wezen, heel veel stelde het niet voor en voor een miljoen zullen er genoeg mensen zijn die er nog over na willen denken (€100.000 was niet genoeg hadden we op het werk besloten).


Ik vroeg me al af hoe deze meid om zou gaan met alle aandacht. In no time weet je hele vriendenkring, je buurt, je school en zelfs je ouders het. Waarschijnlijk zal iedereen je voor de rest van je leven uitlachen en pesten.



Deze jongedame heeft hier niet heel lang last van gehad als ik dit moet geloven:
  "In Den Haag heeft gisteravond een 17-jarig meisje zelfmoord gepleegd. Op internet en sociale media gaan geruchten dat het meisje het leven heeft beroofd nadat op een internet filmpje te zien is hoe ze voor 20 euro een hond oraal aan het bevredigen is. De politie Zuid-Holland heeft de zelfmoord bevestig maar wil geen commentaar geven.


Het meisje Maijda werd gister avond in een bos langs de Oude Klapwijksweg in Den Haag zwaargewond aangetroffen. Zij werd in kritieke toestand met een ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis, maar is later aan het verwonden overleden. Een traumahelikopter was ook aanwezig."
(gepost op zover ik kon vinden, 15 april)

Natuurlijk was het een domme actie van haar, maar om dan meteen zelfmoord te plegen (even ervan uitgaande dat het echt is)? Ik vind het een nogal overdreven reactie en veel mensen tonen zich respectloos. Niet alleen omdat ze de hond afgezogen heeft maar ook vanwege haar zelfmoord erom. 


Q: En wat vinden jullie?


Hieronder het filmpje voor de mensen die het interessant vinden



0 reacties:

Post a Comment