De Nationale Sekstest 2016 RLTXL

Oke, ik loop dus weer eens een beetje achter, maar ik heb een goed excuus. Mijn TV's geluidsboxen zijn pas stuk gegaan, online meekijken lukte helaas niet en de App had toch echt geluid nodig, dus ik heb moeten wachten tot 1, de aflevering beschikbaar was op RTL gemist en 2, ik de deadline van mijn thesis had behaald.

Beide eisen zijn inmiddels voldaan, dus hierbij een korte samenvatting van de Nationale Sekstest, gepresenteerd door Rick Brandsteder en Jolanthe Sneijder-Cabau (dermate gekleed had ik haar nog nooit gezien), met tekst en uitleg van, hoe kon het ook anders, Sexpert Goedel Liekens!

Het publiek
In de studio wordt de test gemaakt door vijf publieksvakken, de sekswerkers (van GGD medewerkers tot webcamchick), de bachelors, de bachelorettes, de senioren en de homoseksuelen.

De 8 stoere BN'ers die met de billen bloot durfden
Schrijver Marc de Hond
Actrice Victoria Koblenko
Vlogster en DJ Monica Geuze
Rapper Keizer
B-Brave-zanger Dioni Jurado
Presentatrice Sylvana Simons
Voormalig hoofdredacteur van de Playboy Jan Heemskerk
ennn, stylist Fred van Leer

Mocht je het nog niet gedaan hebben, grijp pen en papier (of gebruik het comment veld hieronder ;)) en noteer je antwoorden. 
Aan het einde kun je ze controleren.

De vragen:


De eerste categorie: "Ken Je Lichaam"






A= Aardappel, B= Hollandse boon, C= Erwt, D= Knoflook

Categorie 2: "Seks Over De Grens"

 




Categorie 3: "Kut en Kloten-Vragen"   






Categorie 4: "Harde Cijfers"






Categorie 5: "Tussen De Lakens"






Antwoorden kun je hier vinden

Voor de uitslagen met achtergrond informatie en winnaars van TV verwijs ik je naar RTL gemist, kijken hoor!

Puntentabel:
KUT:        Drilcursus van Goedele:  Seks is on Fire:  SEXPERT:
0> 1           7-9> 5                                15-16> 7              22-23> 9
1-2> 2       10-11> 5.5                          17-18> 7.5          24> 9.5
3-4> 3       12> 6                                  19> 8                    25> 10!!
5-6> 4       13-14> 6.5                         20-21> 8.5

Mijn score? Een 9, check m'n antwoorden bij de comments! En laat meteen de jouwe even achter, als je durft ;)

1 comment:

  1. Mijn antwoorden:

    1. c
    2. c
    3. b
    4. b
    5. d
    6. c FOUT

    7. a
    8. a
    9. b
    10. b

    11. a
    12. c
    13. c
    14. c FOUT
    15. d FOUT hoewel ik het niet echt eens hiermee ben, want het is een combi van a en d :(

    16. c
    17. b
    18. b
    19. a
    20. a

    21. b
    22. b
    23. c
    24. c
    25. c

    ReplyDelete