Fetisj: Leerfetisj

Langzaam maar zeker wil ik jullie steeds meer kennis laten maken met verschillende fetisjen aangezien dit onderwerp toch nog redelijk taboe is.
Vandaar dat ik begin met een van de grootste en meest geaccepteerde: 

Leer. 
Van aanraken tot likken, een leerfetisj kan zich op vele manieren uiten. Hieronder een korte uitleg.

Een seksuele aantrekking tot leer begint vaak al voordat iemand echt met seks bezig is. Het materiaal spreekt aan en de geur en het gevoel geven mensen met een leerfetisj een kriebel in hun onderbuik. Een leerfetisj uit zich op veel verschillende manieren. Toch spreek je pas van een échte fetisj wanneer een object of lichaamsdeel zo'n belangrijke plaats inneemt, dat het moeilijk is opgewonden te raken van iets anders/zonder het object van 'obsessie', om het zo maar even te noemen.

Voor vrouwen is leer vaak aantrekkelijk omdat het dragen van leer je lichaam mooi profileert en een bepaalde macht uitstraalt. Het toont een zelfverzekerde vrouw die zich niet zomaar iets wijs laat maken. Leer staat voor power en wordt mede daarom ook veel gebruikt in de BDSM wereld.

Aanraken/ aaien van leer
Puur het gevoel van het aanraken van leer kan heel erg opwindend zijn. Om de stof op de blote huid te voelen is dan al voldoende. Daarnaast zijn er ook speeltjes gemaakt van leer en zwepen, waarbij het ook gaat om het gevoel van leer en bij die laatste categorie ook over welke gevoel het teweeg kan brengen.

Likken van leer
Je kent het vast wel: de typische geur van een leren jas of tas. Bij een leerfetisj kan men het lekker vinden om het leer te likken, daar hoeft niet per se seks aan te pas te komen. De smaak van leer in de mond is vaak al genoeg. Toch is het nog erotischer om samen bezig te zijn met het leer.

Een voorbeeld van het likken van leer tijdens de seks wordt weleens toegepast binnen BDSM. Dan speelt men graag machtsspelletjes en zal de dominante persoon van de ongeschikte eisen dat hij of zij aan bijvoorbeeld leren schoenen likt. De combinatie van het ondergeschikt zijn en de smaak van leer in de mond, is voor een leerfetisjist bijzonder en erotisch.

Ervaring
Sonja (34): "Ik maakte als klein meisje al kennis met leer tijdens het paardrijden. Ik had leren schoenen en mijn paard uiteraard een zadel en teugels. Dit gaf mij al een apart gevoel. Vooral het poetsen van leer bracht mij veel plezier, ik hield echt van de geur ervan. Op dat moment had ik daar nog geen seksuele gevoelens bij, dat kwam later. In mijn kledingstijl kon je op een gegeven moment mijn liefde voor leer wel terugvinden. Leren laarzen, leren broek, soms zelfs een leren shirtje. Het gevoel van leer op je huid is niet te omschrijven. Toen ik een partner vond die dezelfde liefde had, besloten we samen de wondere wereld van het leer wat meer te onderzoeken. Zo kochten we zweepjes met leren uiteinden en had mijn vriend leren chaps. Die kan ik je zeker aanraden. Als je ze draagt zijn je benen bedekt, maar je geslachtsdelen vrij voor seks. Het likken van leer of het bijten erin, daar heb ik niet zo veel mee. Wel vind ik het lekker om mijzelf helemaal in leer te hullen. De seksuele opwinding die het met zich meebrengt, is niet te vergelijken met gewone seks. Helaas kan ik op mijn werk niet in leer aankomen, anders had ik dat met liefde gedaan. Als ik het draag, voel ik mij machtig en aantrekkelijk."

Tot zover de eerste Fetisj. Heb jij ook een fetisj of wil je meer weten over een bepaalde fetisj laat het me dan vooral weten!!

Iedere vrijdag een nieuwe post!

0 reacties:

Post a Comment