TS: Alles wat je wilde weten van een Webcamgirl!

Beter laat dan nooit. Sinds ik meer werk dan ik voorheen deed is het wat moeilijker de blogs op tijd af te krijgen, mijn oprechte excuses hiervoor, bij deze de nieuwe:

Deze week vertelt Missy over haar baan als webcamgirl. Het interview bestaat voor een groot deel uit vragen van jullie lezers, die haar het hemd (de BH?) van het lijf vroegen! Ook benieuwd naar wat het is, hoe het werkt, of ze weleens herkend is, het gekste dat haar ooit gevraagd is en of ze er weleens een date aan overgehouden heeft? Lees dan snel verder!

Heej Missy, stel je zelf eens voor?
Hallo Wo-ManManual,
Mijn naam is Missy, momenteel ben ik 32 jaar, moeder van twee kindjes en woon samen met mijn vriend. Sinds een jaar ben ik (na het vier jaar geleden voor het eerst geprobeerd te hebben) weer aan de slag gegaan als webcamgirl!

Ik ben altijd al een beetje exhibitionistisch ingesteld vond en vind het leuk om mooie (spannende) foto's van mezelf te maken, ik kwam via een modellensite op een webcamsite terecht, niet z'n platte sexsite, maar een gewoon opgezet bedrijf. Daar vertelden ze dat ik zelf kon bepalen tot hoever ik mezelf wilde laten zien en dergelijke. Ik heb me aangemeld omdat ik het spannend vind om mannen te verleiden en om er dan ook nog eens een leuke bijverdienste aan over te houden is niet verkeerd! Welke vrouw vindt het niet leuk om complimentjes te krijgen?

Laten we eens beginnen met de allereerste keer, hoe was dat?
De eerste keer was super eng! Ik had ook een pruik op en een zonnebril om onherkenbaar te zijn, maar al gauw merkte ik dat de meeste mannen eigenlijk heel verlegen zijn en meestal alleen een gesprek willen en al wild worden bij alleen het idee.. Velen hebben ook gewoon een vrouw of vriendin.

Hoe gaat het webcammen in zijn werking?
Je begint met je aan te melden op een algemene website, waar je dan een profiel op hebt staan met de melding of je wel of niet online bent. Meestal ben ik, als ik gewoon thuis ben, de hele dag online en staat de cam dus ook aan.
Als een man (of vrouw, hoewel ik dit nog niet meegemaakt heb) een gesprek met mij wilt beginnen moet hij inbellen om verbinding te krijgen. Dan krijg ik een melding en kan ik het gesprek accepteren. Dit is natuurlijk erg handig want zo kan ik ondertussen gewoon thuis doen wat ik wil. Meestal zijn dit een-op-een gesprekken, maar er zijn ook sites waar meerdere mannen tegelijk in één gesprek met je kunnen kletsen.
Nadat ik geaccepteerd heb kan de persoon die mij belt mij zien en er zelf ook voor kiezen zijn/haar webcam aan te zetten. En dan begint de chat...

Vertel!
Nou ik zet mijn cam aan en wacht tot er iemand binnenkomt en daar maak ik dan een praatje mee, dit is niet altijd seks gerelateerd en ik zit eerste instantie ook niet in mijn nakie, meestal in een doorschijnend jurkje of lingerie of truitje. Meestal begint het gesprek met vragen die de man en ik elkaar stellen, van koetjes en kalfjes gaan we over op wat de ander nou geil en spannend vind, op die manier ga je langzaam meer richting het seks gedeelte en heb ik ook de kans om wat tijd te winnen door een hoop vragen te stellen. Ondertussen tease ik de mannen door ze af en toe een stukje borst of bil te laten zien, genoeg om hun aandacht vast te houden en zo wordt het gesprek steeds spannender.

Hoe is dat nou om voor de cam met jezelf te spelen?
In het begin wel heel onwennig, nu ben ik er wel aan gewend en is het niet echt speciaal meer. Ik word er ook niet heel erg geil van ofzo, het is grotendeels een toneelstukje.

Wat is het gekste dat je ooit gevraagd is?
Meest gekke is dat een man wilde dat ik plakjes kaas op mijn borsten legde en er zijn ook veel mannen die willen dat ik hen opdrachten geef! Die zitten dan met heel arsenaal attributen voor de cam, denk aan kaarsen, dildo's, tepelklemmen, knijpers....

De eerste keer zat je met een pruik en zonnebril op, hoe denk je nu over het herkenbaar zijn? 
Ik ben er nu niet meer zo bang voor aangezien ik denk dat de man zich er erger voor zal schamen dan ik, hij betaalt er ten slotte voor en ik vind het gewoon spannend werk, mijn vriend weet ervan en doe er niemand kwaad mee want het is en blijft een spel, dus waarom zou ik me ervoor schamen? Ik ben ook pas deze week voor het eerst herkend door een ex-collega.

En hoe was dat?
Haha ja dat was wel een beetje vreemd. Hij zei al meteen 'hej ik ken jou!', en toen hebben we het er over gehad waarvan en wist ik ook wel meteen wie hij was haha. Hij had natuurlijk ook gewoon niks kunnen zeggen, dus dat vond ik wel aardig van hem.

En toen?
Toen vroeg hij of ik het niet vervelend vond en hebben we gewoon even wat bijgekletst waarna hij weer gegaan is

Weten mensen uit je omgeving van je baantje?
Mijn kinderen en ex weten van niks. Ik zou ook nooit 'werken' wanneer de kinderen in huis zijn. Misschien dat ik ze het ooit, als ze er oud genoeg voor zijn en ernaar vragen, vertel.

Mijn beste vriendinnen en zusje heb ik het zelf verteld, en als mensen vragen wat ik tegenwoordig doe zeg ik het ook wel eens, hangt beetje af van de persoon met wie ik te maken heb.
Mijn vriendinnen en zusje kennen mij langer dan vandaag, ik ben vrij seksueel ingesteld en ben hier ook heel open in dus dit vonden ze ook niet heel gek.

Mijn vriend heeft er in het begin wel wat moeite mee gehad, ik deed het werk al voor wij een relatie kregen, maar toen hij zag dat ik het er plezier in had zonder enige bijbedoelingen en dat ik er een leuke bijverdienste aan over hield vond ie het wel prima, en dat resulteerde er zelfs in dat we af en toe ook samen voor de cam zitten!

Samen?! Daar willen we natuurlijk ook alles over weten!
Haha jaa.. Met mijn vriend zit ik wel op een andere website. Deze website staat eigenlijk automatisch aan en maakt ook weleens screenshots. Daar hoeven we ook niks te accepteren of te chatten, maar hebben we gewoon seks voor de webcam terwijl mensen daarop inloggen.
Seksen voor de webcam is niet veel anders dan normaal, alleen maakt het idee dat anderen kijken het wel nog extra spannend.

Heeft het jouw/jullie seksleven eigenlijk beïnvloed?
Niet heel erg, misschien dat we nu wat meer seks hebben dan voorheen, je bent natuurlijk wel veel met seks bezig dus je hebt ook gewoon vaker zin.

Ben je weleens een leuke kerel tegengekomen of op date gevraagd?
Er zijn genoeg verzoekjes gedaan maar ik ben heel erg gelukkig met mijn vriend! En de meeste mannen die er komen zijn niet echt mijn type.

Nooit bang dat je spijt zult krijgen?
Nee ik zou niet weten waarom, en zolang ik het zelf leuk blijf vinden blijf ik er lekker mee doorgaan.

Onze lezers waren ook erg nieuwsgierig naar de verdiensten?
Wat je verdiend hangt maar net af hoe vaak je online bent en hoe vaak er een bezoeker is maar ik kom meestal uit op z'n 500 euro in de 4 weken, en das toch leuk meegenomen. De verdiensten liggen rond de 30 euro per uur, berekend over de minuten en je krijgt wekelijks uitbetaald.

Zou je het andere meiden aanraden?
Voor meiden die weinig of geen geld hebben en het ook echt leuk vinden om een beetje te verleiden raad ik dit gewoon aan, je kan sowieso zelf bepalen tot hoe ver je gaat en hoe het gesprek verloopt.

Lieve Missy, 
Heel erg bedankt voor je openhartige antwoorden, we wensen je natuurlijk nog heel veel plezier in je werk! En als er nog gekke dingen gebeuren horen we die graag haha!

Voor de lezers: Als je nog vragen hebt plaats ze dan hieronder, dan zorg ik dat je antwoord krijgt! Heel grappig: Beelden van Barbie (Oh Oh Cherso) als webcamgirl hier!

Werkfoto

0 reacties:

Post a Comment