Aanrader: Dagboek van een stripper

Begin deze week kreeg ik het volgende mailtje:

"Hoii WoManManual,

Allereerst vind ik je blog echt heel erg leuk om te lezen! Super veelzijdig vooral, en erg nuttig. Maar ik bedacht me laatst iets.. ik ben sindskort begonnen met het werken in een stripclub. Erg spannend allemaal, vooral omdat ik overdag gewoon brave student ben (nee, niemand weet dit, dus ik doe het anoniem). Ik ben van plan hier ook een blog over te schrijven: juist om eens informatie te geven van een insider, eens te laten zien hoe het nou echt is. Want het is ontzettend taboe, en ik zou graag de andere kanten een willen laten zien. In het blog laat ik ook zien wie er nou achter zo'n stripper zit. Ook denk ik dat veel vrouwen er stiekem heel nieuwsgierig naar zijn.

Ik weet niet of het wat voor je is, maar misschien vind je het een leuk idee voor je site om mijn link er op te zetten. Misschien heeft het geen toevoeging voor je, maar ik dacht.. misschien vind je het wel wat.

xxxx"


Kijk dat zijn de mailtjes waar ik van hou! Horen dat mijn blog als nuttig en leuk ervaren wordt, maar ook het feit dat anderen zich hierdoor ook eerder durven bloot te geven.
Sowieso wil ik ter zijde even opmerken dat vrijwel alle mailtjes die ik krijg heel positief zijn en geen vieze, geile gasten, dus bedankt lezers, dat jullie allemaal nette, leuke mensen zijn! 

Back to the point, Lana gaat ons dus meenemen in haar nieuwe carrière, haar intro laat haar voorkomen alsof ze eigenlijk een beetje een nerd is, en dat vind ik juist zo leuk eraan! Iets over stille wateren en diepe gronden? Ze rekent in ieder geval al meteen af met de vooroordelen en inmiddels staat ook haar tweede stukje, over de stappen naar de nachtclub toe, online.

Ik ga haar in ieder geval lekker volgen, ben nog heel erg benieuwd wat we van haar te horen gaan krijgen! Wat we in ieder geval op korte termijn mogen verwachten: Mijn eerste keren; kennismaken met de baas, de club en de eerste keer op het podium. Spannend!!

Volg Dagboek van een Stripper hier!

0 reacties:

Post a Comment