Does the carpet match the drapes?

Een van mijn collega's en medebloggers is de hele vorige week bezig geweest met gingers te interviewen en heeft dat vandaag besloten met een antwoord op de bekende vraag: 'Hebben mensen met rood haar ook rood schaamhaar?'

Ik heb erg veel respect voor haar eerlijke antwoord vandaar dat ik hem met jullie wil delen.
Lees dus vooral verder om je nieuwsgierigheid te bevredigen!

"Al mijn hele leven krijg ik van mensen die nieuwsgierig zijn naar mijn rode lokken dezelfde vraag. Dat benadrukt maar weer eens dat wij roodharigen zeldzaam zijn, want bijna niemand heeft het ooit gezien. Daarom geef ik voor eens en voor altijd antwoord op dé vraag! 
Lees hier de hele blog en het antwoord!


En zouden jullie zo aardig willen wezen om op haar blog een reactie achter te laten, hiervoor krijgt zij namelijk een beoordeling van school!

0 reacties: