Blunders in bed

Image
Ik moet zeggen dat het me een beetje tegenviel qua blunders. Dus of iedereen is heeel goed in bed, of men heeft zo een erge blunders dat men ze niet durft te vertellen. In ieder geval heb ik er toch een aantal hele leuke gevonden en natuurlijk zijn de jouwe alsnog welkom in een reactie hier!

Lees verder voor de gekste, pijnlijkste of beschamendste blunders van anderen. De mijne staan er ook tussen verstopt ;)


"Ik werd ooit eens gepijpt door iemand met een beugel en toen ben ik met mn voorhuid ergens achter die beugel blijven hangen.Toen was de pret meteen voorbij..."

"Ik noemde haar bij de verkeerde naam"  
Dit heb ik meermaals te horen gekregen. Iemand kwam ook met een oplossing hiervoor: Gewoon altijd schatje zeggen.

"Terwijl we bezig waren liet ik een scheet. Ik heb me nog nooit zo erg geschaamd in bed!" 
Ik heb ook de nodige kutscheten-blunders binnen gekregen maar eigenlijk is dat geen blunder..

"Mannen die in de veronderstelling zijn dat mijn tepels de volumeknoppen van de radio zijn waar heel hard aan gedraaid moet worden van links naar rechts ­of die denken dat zijn tong waar die ook mag wezen op mijn lichaam net zoveel toeren moet maken als een droger op de hoogste stand. "­

"Is het 'kwijtraken' van condooms ook een blunder? Zo ja dan heb ik al behoorlijk wat afgeblunderd."

"Na de seks moest ik lachen waardoor er opeens een 'kwakje' uit me kwam.. Midden op zijn bed.."

"Seks hebben in het bed van je ouders (terwijl die op vakantie zijn) omdat je zelf geen tweepersoonsbed hebt om er vervolgens doorheen te zakken. Dat overkwam mij zo'n 6 jaar geleden maar blijft me nog steeds bij." 
Instortende bedden kwamen ook wel een aantal keer voor. Dat is mij zelf ook weleens overkomen.

"Ik zat op een stoel, zij zat met haar rug naar mij toe hard tekeer te gaan.. Op dat moment dacht ik bij mezelf: nou, laat ik is effe anders gaan zitten, want krijg last van mn rug. Ik wil gaan verzitten, en op dat moment komt mijn dinnetje met haar volle gewicht op mij zitten. Mijn piemel vouwde echt bijna dubbel.­ Auw...." 

"Ik weet niet meer waarom maar mijn vriend en ik kregen tijdens de seks zo een enorme lachbui dat ik beneden helemaal dichtzat en hij hem gewoon niet meer stijf kon krijgen waardoor het helemaal niet meer lukte."

"Ik was mijn vriendje aan het pijpen terwijl hij stond en ik op mn knieën voor hem zat. Opeens zakte hij een beetje door zijn knieën en ik bewoog mee tot hij zich plotseling heel snel uitrekte omdat hij klaar ging komen. In een reflex om hem niet uit mijn mond te laten glippen beet ik, en hard.. Dat was de eerste en laatste keer dat ik een jongen vloekend van de pijn heb horen klaarkomen."

Ouders of broertjes/zusjes die vragen of het wat stiller kan.

"Vanwege plotselinge kramp in mijn kuit trok ik automatisch mijn knie op. Beng! Zo recht in zijn kruis. Sorry schat.." Een ander gebeurde hetzelfde, alleen leverde het hem een bloedneus op.

"Voor de eerste keer squirten tijdens het vrijen, maar dat niet doorhebben en dus denken dat je in bed hebt geplast. Dat voelde echt aan als een blunder, dat kan ik je wel vertellen. Tot hij me zei wat ik echt had gedaan, opluchting!"

"Ik heb ooit eens in het oog van een meisje gespoten ..­ Dat prikte nogal, dus begon ze te brullen als een gek ..­"

"Tijdens seks op de bank ramde mijn ex opeens super hard in me, de hond zat met zn koude neus tegen zijn ballen."

"Ik nam bijna de verkeerde ingang om het zo maar even te zeggen. Daar kon ze niet echt om lachen."

"Mijn schoonmoeder kwam ooit met een prullenbak en een stel handschoenen naar me toe, of ik even naar de hond wilde kijken? Blijkbaar had die achteraf het condoom opgegeten, maar die kwam er niet helemaal uit.."

"De eerste keer een condoom omdoen bij mijn vriend met mijn mond.... Hij kwam al voordat dat ding er goed om zat.... Maar is meer een blunder van hem vind ik."

"Nadat ik mijn vriend gepijpt had kwam ik omhoog terwijl hij tegelijkertijd omlaag kwam.. Daardoor kregen we een behoorlijke kopstoot waarbij zijn tand door zijn lip ging. Oeps..."

Verder heb ik nog een hoop mensen gehoord die, al dan niet dronken, tijdens de daad in slaap vielen, door het te dronken zijn de hele sekspartij niet meer konden herinneren, betrapt werden door familieleden (als je dat blunder mag noemen) en over het algemeen per ongeluk elleboog- of kopstoten uitdeelden tijdens het seksen.

Heb jij er nou een die je graag nog (anoniem) wilt melden, reageer dan hieronder en laat ons lekker meelachen :D

1 comment:

  1. Terwijl ik mijn inmiddels ex vriendin lag te neuken op de bank 's morgens vroeg tegen 6 uur kwam plots haar vader de kamer binnenrennen. Het enige wat hij kon zeggen was van 'er is brand' Hij was brandweerman en had een oproep gekregen dat er een brand was. Haha hij moest eens weten dat ik al een tijdje probeerde een heet brandje te blussen!!!

    ReplyDelete