Penis omtrek belangrijker dan lengte

Women's Preferences for Penis Size: A New Research Method Using Selection among 3D Models (Link below)

Volgens mij heb ik dit al 100x gezegd, dikte is belangrijker dan lengte. Kwam dit tegen in de Cosmopolitan van April '15 (ja ik loop een beetje achter :P) Alleen zonde dat ze niet zeggen welke voorkeur de dames dan hadden qua omtrek en hoe groot S/M/L/XL was..

Maarrr ik ben voor jullie gaan zoeken en wie zoekt zal vinden:
One-night-stands moeten een piemel van 16.3cm lang x 12.7cm omtrek hebben.
Vaste partners moeten mogen iets kleiner geschapen zijn met een 16.0cm lengte x 12.2cm omtrek.



Voor de heren die het nog niet verklapt hebben; laat jouw maat HIER achter

Bang dat je te klein geschapen bent? Lees HIER wat de gemiddelde maat is.

Toch onder de maat? Leer dan van mijn Collega, hoe je met een kleintje een grootse indruk maakt (Engels).

0 reacties:

Post a Comment