Verhuizen en Vakantie!

Anantara, the palm resort, Dubai



Lieve WoManManual Lezers,


Graag wil ik een klein stukje van mijn privé leven met jullie delen, aangezien er behoorlijk wat zaken spelen momenteel.

Na twee ongelukken (waaronder een verkeersongeval) en hierdoor maanden ziek thuis zitten ben ik langzaam mijn studie en werk weer aan het oppakken. No worries, ik heb geen blijvend letsel opgelopen, maar onder andere een zeer zware hersenschudding (twee eigenlijk), maar het herstel vraagt enorm veel van me en dit combineren met mijn normale leven zover mogelijk is vooral mentaal een zware uitdaging, waardoor bloggen er niet altijd van komt.

Gelukkig heb ik ook leuk nieuws, zoals de titel al laat zien. Ik heb een super leuk appartementje gevonden in een zeer leuke stad en aankomende maandag zal de grote dag van de verhuizing zijn! Maar het wordt nog leuker..

Een van mijn lieve vrienden bood me de kans om met hem 10 dagen mee naar Dubai te gaan! Een kans die ik niet kon laten schieten, ondanks dat we twee dagen na mijn verhuizing al vertrekken. 

Waarschijnlijk zullen jullie wel begrijpen dat vanwege alle omstandigheden er voorlopig geen nieuwe artikelen zullen verschijnen. Wel zal ik jullie via onze Twitter account op de hoogte houden van alle relatie- en seksnieuwtjes zoals jullie gewend zijn.

Voor de mensen die ook weggaan in de meivakantie, alvast hele fijne vakantie!
Voor de mensen die nergens heen gaan maar wel lekker vrij zijn, fijne vakantie!
Voor de mensen die geen meivakantie hebben, zonde! Maar in dat geval heel veel plezier op school/het werk!


Liefs,

The WoManManual

0 reacties:

Post a Comment