Vrouwen over de Prins op het Witte Paard


De allereerste, super stoere dames:

M: 21, Studente, Heeft een relatie.
Esther: 21, Studeert psychologie, Single.
Charlene: 16, Call-agent, In een relatie.
Tente: 21, Agent bij callcenter, Vrijgezel.

Elle: 22, Studeert en werkt, Relatie.
Erin: 24, Net haar masterstudie behaald, Vrijgezel


1. Als je naar een man kijkt, wat valt je dan als eerste op?
M: Het belangrijkste waar ik op let is uitstraling, komt iemand spontaan over, maar wat betreft uiterlijke kenmerken vind ik zijn haar belangrijk (niet te strak of te kort), en zijn kledingstijl.
E: Wat mij het eerste opvalt aan een man is de uitstraling van de man, en dan voornamelijk hoe hij met zijn ogen kijk. De ogen zeggen het grootste deel over iemands uitstraling en ook natuurlijk over de ziel.
C: Dat verschilt, maar over het algemeen het gezicht.
T: Zijn looks.
E: Zijn hele gestalte en manier van doen.
E: Zijn gezicht.


2. En wat vind jij nou echt het lekkerste lichaamsdeel van een man?
M: De borstkas/rug, fijn om naar te kijken, maar ook om tegenaan te kruipen.
E: Echt het lekkerste lichaamsdeel van een man is toch zeker wel de billen! Meestal zijn de billen van mannen lekker stevig en heerlijk om in te knijpen.
C: Dit ligt er ook aan maar meestal zijn mond.
T: Zijn billen!
E: Een sixpack (als hij die heeft) of anders een brede borst en armen om veilig in weg te kruipen.
E: De spieren in zijn lies.


3. Dikke spierballen en een wasbordje, liever ‘normaal’ of is een bierbuikje ook oke?
M: Liever normaal, niet te gespierd, maar ook niet te veel buik, al is te mager natuurlijk ook weer niet okay.
E: Normaal mag van mij wel. Ik hoef geen spierbonk, dat knuffelt niet zo lekker. Een bierbuikje mag ook wel, als die maar niet te groot is want dan gaat het knuffelen ook niet zo goed. Doe mij maar lekker normaal.
C: Normaal en een bierbuikje is opzich niet erg als het maar niet té is.
T: Het liefste een normaal figuur.
E: Ik hou toch wel van gespierd (niet meteen bodybuilderachtig), normaal kan nog, maar geen jongens zonder vorm, of dat nou mager of dik is.
E: Een normaal lichaam met spieren, niet te veel spieren. Maar wel graag brede schouders.


4. Wat vind je belangrijker, geld, looks of karakter?
M: Karakter, ik ben van mening dat een goed karakter ook direct uitstraalt naar iemands uiterlijk. En wat heb je nou aan iemand met veel geld, of iemand die onwijs knap is, als je totaal geen klik hebt met hoe degene van binnen is?
E: Heel cliché, maar ik ga natuurlijk voor het karakter. Geld maakt me niet zoveel uit, want ik wil uiteindelijk toch onafhankelijk van de man zijn als het gaat om geld. Looks zijn natuurlijk mooi meegenomen, aangezien je er toch elke ochtend naast wakker moet worden, maar het belangrijkste is het karakter.
C: Geld maakt niet uit, dat heb ik zelf namelijk ook niet. Looks... Tja hij moet er wel verzorgd uit zien natuurlijk, maar toch vind ik karakter het allerbelangrijkste. Waarom? Nou je kent het gezegde: "Van een knappe tafel kan je niet eten" Iemand kan nog zo knap zijn, maar als het een eikel is heb je er niks aan.
T: Karakter omdat als dat niet matcht je doodongelukkig wordt, maar looks zijn voor mij ook belangrijk.
E: Zeer zeker persoonlijkheid, maar de andere zijn ook heel belangrijk. Een man moet zichzelf kunnen onderhouden en je moet er wel mee over straat kunnen.
E: Persoonlijkheid is heel belangrijk, maar zijn uiterlijk telt ook mee.

5. Waar knap je nou echt op af innerlijk én uiterlijk?M: Uiterlijk toch wel iemand die te gezet is. Innerlijk knap ik af op iemand die zich gedraagt alsof ie elk meisje kan krijgen.
E: Ik knap echt af op een ‘watjes’-man. Daarmee bedoel ik een man die verlegen wordt door jouw aanwezigheid en een man die meteen zegt dat je de ware bent, en dat hij zijn hele leven met jou wilt doorbrengen als hij nog niet eens het lef heeft gehad om genoeg te weten over jouw leven om te weten of hij dat echt wel wil. Bij uiterlijk vind ik het niet aantrekkelijk wanneer de man tattoeages of veel piercings heeft in het gezicht. Ik houd van naturel, niet teveel poespas.
C: Uiterlijk - Als mannen vol met puisten zitten of tanden hebben waarvan je denkt: oke waar poets jij ze mee..? Innerlijk - Als mannen alles afkraken wat je zegt.
T: Innerlijk: liegen of dingen verzwijgen, uiterlijk: wanneer hij er onverzorgd uitziet.
E: Innerlijk: Een man die liegt, lui, egoïstisch of arrogant is, uiterlijk: alles wat onverzorgd is en toch wel een kleine piemel ook.
E: Innerlijk: Arrogantie, uiterlijk: Lelijke schoenen, als hij vies ruikt of heel harig is.


6. Wat zoek je zeker in het karakter van jou ultieme man? 
M: Intelligentie: ik wil met hem kunnen praten op hetzelfde niveau. Spontaniteit: het is belangrijk dat niet altijd alles strikt uitgepland is, en dat je open staat voor nieuwe, gekke dingen.Humor: ik vind het ook belangrijk dat hij een goed gevoel voor humor heeft.
E: De eerste eigenschap is ‘lief’. Hij hoeft geen hopeloze romanticus te zijn, maar gewoon lief op zijn eigen mannelijke manier. De tweede eigenschap is zelfverzekerd. Ik houd van mannen die zeker van zichzelf zijn en die ook zelfvertrouwen hebben. Dit moet echter niet omslaan naar arrogantie. De derde eigenschap die ik zelf heel belangrijk vind bij een man is dat hij geïnteresseerd is in mijn leven. De vierde eigenschap die ik ook heel belangrijk vind is dat hij toch wel normaal begaafd is. Ik moet een normaal gesprek kunnen voeren met mijn ultieme man. En de vijfde eigenschap is humor. Hij moet weten hoe hij mij aan het lachen kan maken.
C: Betrouwbaar: als hij iets belooft, die belofte niet verbreken en natuurlijk niet vreemd gaan. Gevoelig: Dat hij over z'n gevoelens kan praten en mij probeert te begrijpen. Makkelijk in omgang: Hij moet gewoon sociaal en spontaan zijn aangezien ik dat ook ben .
T: Dat hij respect voor mij heeft, eerlijk en zorgzaam is.
E: Een man moet eerlijk, een beetje stoer maar wel lief/zorgzaam, intelligent en verantwoordelijk zijn.
E: Ik wil dat hij eerlijk is, gevoel voor humor en een verantwoordelijksgevoel heeft.


7. Liever een knappe man die minder goed in bed is, of liever een seksgod die net wat minder appetijtelijk is?
M: De knappe man die minder goed is in bed, ik denk dat als je echt verliefd bent op iemand, dat het niet uitmaakt hoe goed/slecht iemand is in bed, dan is het toch wel fijn.
E: Natuurlijk een seksgod! Het seksleven is een goede voorspeller voor de relatie, dus als de seks goed zit, dan zit het met de relatie ook goed.
C: Liever een seksgod die net wat minder appetijtelijk is haha.
T: Wat een vraag.... Ehm... Als ik echt moet kiezen dan ga ik voor de seksgod (a)
E: Seksen kun je leren dus liever een lekkerding die openstaat voor wat tips.
E: Dan ga ik toch liever voor de minder knappe seksgod.


8. Hoe zie jij zijn jongeheer het liefste?
M: Hahaha, hier heb ik nog nooit over nagedacht. Verzorgd, dus niet met een gigantische bos haar eromheen, en fris gewassen.
E: Zijn jongeheer moet van gemiddelde lengte zijn, recht, en als ik het dan toch eerlijk mag zeggen, dan ook nog kaal. Ik zou een man nooit vragen of verwachten dat hij zijn jongeheer (en aanhangselen) voor mij zou scheren, maar zo zou ik het wel het liefste zien!
C: Gewoon normaal, niet te groot of te klein. Scheren hoeft niet, als het maar netjes is en geen oerwoud.
T: Schoon en kaal! Liever niet de dik en voor de rest gewoon normaal.
E: Uhm... Het liefste wel wat groter dan gemiddeld, niet te dik, verzorgd en geschoren. En hij hoeft niet perfect recht te zijn.
E: Zonder haar.


9. Wat is het meest romantische dat een man ooit voor jou gedaan heeft?
M: Nog voordat ik een relatie met hem had, heeft hij me mee uit eten genomen voor mijn verjaardag, als verrassing. Maar ik vond het ook onwijs romantisch toen mijn ex me midden in de nacht mee naar het bos nam, om naar de maan te kijken die weerspiegelde in het water.
E: Ik heb niet zo’n romantische mannen gehad, dus het meest romantische wat een man ooit voor mij gedaan heeft is mij een serenade gebracht.
C: Mijn huidige vriend stond ineens voor mn deur met een super lief knuffeltje. En dat doet hij wel vaker, uit het niets voor mn deur verschijnen gewoon omdat ie me mist.
T: Mijn ex had het bad vol laten lopen en kaarsjes aangestoken etc toen wij 1 jaar een relatie hadden echt super lief maar op diezelfde avond viel ik bij hem van de trap af en brak mn enkel iets minder romantisch..
E: Me meenemen op vakantie en een keer onverwachts onze slaapkamer versierd met kaarsjes en hartjes en bloemen.
E: Een man had echt een heerlijk dessert voor me gekookt.


10. Wat wil jij nou dat een man van je weet/hoe kan hij jou het beste plezieren?
M: Dat hij laat zien dat ik speciaal voor hem ben. Niet dat hij alleen maar bij me is omdat het normaal is, of omdat het hoort, maar omdat hij graag bij me is.
E: Ik wil niet dat de man het weet. Ik wil dat de man het zelf wil uitvinden en er door ervaring achterkomt wat ik lekker vind.
C: In bed - Dat is beetje privé, maar aangezien ik vroeger een ongelukje heb gehad, kan het een beetje pijn doen. Dat moet ie van tevoren wel weten natuurlijk.
Algemeen - Eigenlijk zoals ik in vraag 9 zei, ik vind het heel romantisch als hij me ineens uit het niets verrast.
T: Dat als hij sexy woordjes in mijn oor fluistert en mijn rug streelt ik erg happy wordt ;).
E: In bed word ik opgewonden van een goede zoen en zijn handen over mijn lijf, voor normaal als hij gewoon lief tegen me is en rekening met me houdt.
E: Wat betreft het algemeen moet hij ervan houden leuke dingen te gaan doen (denk aan reizen, feesten, naar de film gaan, concerten bezoeken enz).

Dames heel erg bedankt voor het meedoen en jullie eerlijke antwoorden!

Wil jij de volgende keer ook meedoen, laat het me dan weten!

0 reacties:

Post a Comment