RT: Johan over anale zelfbevrediging

Bron
Je hoort er vrij weinig over maar er zijn mannen die houden van anale stimulatie. 

Hoe kan het ook anders, de prostaat die zich alleen bij mannen bevind is hypergevoelig en zit in de anus. Om deze te vinden ga je met een vinger naar binnen en tegen de kant van je buik voel je een plek ter grootte van een walnoot met een reliëf. 

Een van mijn trouwe lezers was bereid om zijn ervaring met ons te delen. Johan bedankt!!

Hoe ontdekte je anale stimulatie en wat sprak je erin dermate aan dat je het zelf ging proberen?
Omdat ik pas op relatief late leeftijd ontmaagd ben (toen ik 22 was) had ik alleen mastrubatie en masturberen ging wel vervelen na een tijdje. Ik had wel eens gehoord over mannen die anale stimulatie gebruikte maar toch trok dit me niet echt aan. Pas toen ik hoorde dat de prostaat bij mannen hetzelfde was als de G-spot bij vrouwen werd ik wel een beetje nieuwsgierig.

Hoe was je eerste ervaring?
Mijn  nieuwsgierigheid en de verveling van het masturberen wonnen uiteindelijk toch.   Mijn eerste ervaring was nogal apart of dat komt omdat ik hetero ben of omdat het iets was dat me eigenlijk niets leek, weet ik niet. De eerste keer gebruikte ik mijn vingers. In het begin voelde het ook raar hoe ik glijmiddel (in mijn geval vaseline omdat ik niets anders in huis had) aanbracht en het voelde ook heel onwennig om iets de andere richting te voelen gaan. Maar al snel vond ik de prostaat. Toen ik die ging masseren kwam ik sneller en harder dan normaal, wat ervoor zorgde dat ik het vaker begon te doen.

Is anale stimulatie genoeg of ruk je je tegelijker tijd?
Voor mij is anale stimulatie alleen meestal niet genoeg dus ik ruk me in dat geval tegelijkertijd.

Hoe heb je het naar de next level gebracht?
Al snel probeerde ik het eens met een 2de  vinger wat me erg beviel omdat ik me er toch een beetje schaamde waardoor ik dus geen speeltje durfde te kopen. Toch ging  ik al zoeken naar iets anders om te gebruiken en het eerste dat ik vond was een banaan waar ik een condoom over heen deed.
Een tijdje later las ik ergens dat ijsklontjes erin doen lekker zou voelen dus dat probeerde ik en het was een beetje vreemd maar wel een lekker gevoel. Toen werd ik nieuwsgierig naar hoe groot een voorwerp zou kunnen zijn dus na een paar dagen langzaam opbouwen ging ik testen met verschillende dingen en ik kreeg er zelfs een Axe deo bus in. Een tijd later heb ik toch analbeads gekocht en die bevielen me heel goed, zo goed dat ik nu ook een prostaat vibrator heb. De prostaat massager voelt goed maar niet zo intens als ik verwacht had, misschien omdat het een goedkope variant is,  maar toch ben ik er heel blij mee.

In hoeverre ben je hierover eerlijk in een relatie?
Mijn huidige vriendin weet het nog niet maar zodra we wat langer samen zijn zal ik het haar eerlijk zeggen en hopen dat het haar niet uitmaakt. Ik vind het namelijk wel belangrijk om er eerlijk over te zijn alleen niet te snel want de schaamte blijft toch.

Denk je dat je in de toekomst ervoor open zou staan anale seks te hebben met je vriendin (dus dat zij jou anaal neemt)?
Als mijn vriendin het zou willen doen zou ik het best eens willen proberen. Vraag me namelijk al een tijdje af hoe het zou zijn om genomen te worden en het lijkt me iets dat leuk is om met mijn vriendin te delen.

Heb je nog advies voor andere mannen?
Enige dat ik kan zeggen; als je er nieuwsgierig naar bent probeer het gewoon, niemand hoeft het te weten en een speeltje is niet nodig omdat je je vingers kunt gebruiken om te testen. En wees niet bang je word geen homo als je het doet ikzelf ben ook nog steeds hetero en doe het nu al 5 jaar zonder ooit getwijfeld te hebben aan mijn geaardheid.

Wil jij ook je verhaal kwijt over iets? Laat het me dan weten! :)

1 comment:

  1. Haha herkenbaar, heb ook wel eens een axe deo bus gebruikt als jongen zijnde en ik ben gewoon hetero 100%

    ReplyDelete