RT: Jessica vertelt over huiselijk geweld

Bron
Een van mijn trouwe volgers heeft eindelijke de kracht gevonden het huiselijk geweld in haar relatie te stoppen. Door haar verhaal te delen hoopt zij ook andere vrouwen (of mannen) het zetje in de rug te geven om ook te zeggen: Nu is het genoeg!
Lees hier haar verhaal...


"Ik probeerde al een jaar bij mijn man weg te gaan maar ik kwam er gewoon niet uit. Iets hield me tegen. Twee nachten geleden heb ik eindeljk gezegd: "Stop, het is genoeg!!!". 


We zijn 9 jaar samen geweest en als ik erop terugkijk heeft hij me al di tijd al verbaal misbruikt. Maar ik hield het uit, want ik was bang om alleen te zijn. De jaren gingen verder en zijn agressieve natuur werd meer en meer extreem. Na het vloeken en het schelden, begon het gooien van spullen naar mijn hoofd. En als dat niet hem de respons gaf waarop hij hoopte, begon hij me met mijn leven te bedreigen. Een jaar geleden heeft hij me al een keer geslagen en nadat hij zich had verontschuldigd, was ik zo stom om naar huis terug te keren. Hij bleef echter de grenzen die ik had opgezet overschrijden, en ik bleef de grenzen verplaatsen. Toen, twee nachten geleden was hij opnieuw de hele dag verbaal agressief, en uiteindelijk begon hij me te schoppen zonder een aanwijsbare reden, anders dan dat we een discussie hadden. Hij nam een mes en dreigde mijn keel door te snijden en bedreigde het leven van mij en mijn familie. Dat was het punt dat ik eindelijk kon zeggen stop.

Ik nam mijn telefoon, rende naar buiten en belde de politie. Heb aanklachten tegen hem gedaan en ben op dit moment mijn spullen aan het inpakken om hier weg te gaan. Niemand verdient behandeld te worden op deze manier, wat er ook gebeurt. Uiteindelijk realiseerde ik me dat de enige die kon mij redden, ikzelf was! "

Ze heeft zelfs een FB geopend waar se verhalen wilt delen en anderen uit hun situaties wilt helpen:
https://www.facebook.com/groups/nopunchingball/!

Ik zal in de toekomst nog meer over dit onderwerp schrijven, voor nu wil ik alleen maar zeggen hoezeer Jessica gelijk heeft. Niemand verdient het zo behandeld te worden! Denk nooit dat wat je ook deed het verdiende, er zijn altijd andere opties naast agressief worden!

Trefwoorden: Huiselijk geweld, Misbruik, Slaan.

Als jij ook een verhaal hebt wat je wilt delen neem dan vooral contact met me op :)

0 reacties:

Post a Comment