Erotisch verrassingspakket!!

Image WAAT
Zelf ben ik altijd heel voorzichtig met dergelijke dingen, het klinkt altijd heel leuk enzo maar ik ben toch te bang dat het zal tegenvallen. Nu houd ik deze site altijd wel in de gaten en als ze iets leuks hebben plaats ik het hier ook zoals jullie weten. 

De vorige verrassingspakketten gingen voornamelijk over make-up en dergelijke, nu een keer een eroticapakket dus. Lees verder voor meer info erover!

"Jawel dames, vandaag hebben we een pikante aanbieding op WAAT. We hebben een pakket voor je samengesteld met ten minste 10 verschillende erotische items. Heb je altijd al het één en ander willen proberen, maar weet je niet zo goed wat bij je past? Of vind je het misschien een beetje spannend om deze artikelen in de winkel te kopen? Dan hebben wij vandaag echt iets voor jou! Vanaf nu kun je letterlijk alles uit de kast halen met dit erotische verrassingspakket en op persoonlijke ontdekkingsreis gaan.

In het pakket zitten maar liefst 10 erotische goodies, die zowel voor hem als haar te gebruiken zijn. Het pakket bestaat uit vele leuke speeltjes en romantische items. We zullen vast een klein tipje van de sluier oplichten:

In elk pakket zitten tenminste 2 vibrators 
In elk pakket zit een erotische film
In elk pakket zit een flacon massage olie
En er zitten nog zeker 4 of 5 verrassingen bij!

Bestel vandaag dit erotische pakket en geniet van de spannende avonturen die zullen komen. Veel plezier!

Het pakket wordt DISCREET verzonden.

Levertijd: circa 5 werkdagen" 

Dat klinkt al veelbelovend toch?

Bij de reacties op de vorige verrassingspakketten stond al veel positiefs dus nieuwsgierig was ik al... Voor deze keer heb ik dan ook besloten om het pakket te bestellen, met 10 items voor €29,95 (waarde €129,95) kun je de plank niet misslaan toch?

Nog meer dare devils die het pakket ook gaan kopen? Ik zal jullie natuurlijk ook vertellen wat er inzat zo gauw die binnen is!! Ik kan niet wachten!!

Het pakket kun je -hier- bestellen!

0 reacties:

Post a Comment