Ze was 18 jaar en al met 1800 mannen naar bed geweest

Voormalig kind uit sekssekte doet nu als volwassene haar verhaal

Als moeder (maar ook als vader) kun je je niet voorstellen dat je je kind daarvoor gebruikt of kunt laten gebruiken.

Helaas overkwam het Annabelle. Ze heeft haar wrede jeugdgeschiedenis opgeschreven, omdat er volgens haar overal ter wereld kinderen misbruikt worden.

En als de omgeving haar sociale verantwoordelijkheden niet pakt, zal dit altijd blijven gebeuren……

Toen de Britse net 7 jaar was, moest ze verplicht toekijken hoe haar moeder seks had. Op haar 11e werd ze 2x verkracht door haar wrede stiefvader.

3 jaar later moest ze samen met haar moeder deelnemen aan orgies. En dat allemaal om geld in het laatje te brengen voor de obscure sekssekte die haar ouders uitgebouwd hadden. Minstens 2 andere gezinnen uit dezelfde straat deden gewetenloos mee aan het misbruik.

In 2011 was er eindelijk gerechtigheid: Colin Batley & Jacqueline Marling gingen voor minimaal 11 en 12 jaar achter de tralies.

Nu blikt Annabelle Forest, om begrijpelijke redenen een pseudoniem, nog eenmaal terug op al het vreselijks. “Mijn moeder was het kwaad in hoogsteigen persoon, ik zal het haar nooit vergeven.”

De ouders hadden hun wrede inspiratie naar verluidt uit ‘The Book of the Law’ van de Britse occultist Aleister Crowley. Uitgangspunt was dat kinderen in een goed blaadje kwamen bij God door seks te hebben met andere sekteleden.

“Ik was 11 toen hij me voor de eerste keer verkrachtte. Het ergste was echter dat hij me liet geloven dat ik het uit vrije wil deed. Iets pijnlijkers heb ik nooit meegemaakt, maar hij vertelde me dat dit mijn pad was. En als ik het niet deed, zou ik naar de hel gaan. Colin wist hoe hij iemand moest manipuleren, hij kon je alles wijsmaken.”

De andere sekteleden mochten hem niet eens in zijn ogen kijken. “Hij leidde onze kleine gemeenschap met ijzeren hand en we moesten doen wat hij zei, anders zouden de goden kwaad worden. Na de seks vroeg Colin altijd of ik ervan genoten had. Ik moest wel ja zeggen, maar van binnen ging ik dood. Overdag ging ik gewoon naar school, ‘s nachts was ik een seksslavin. Op een gegeven moment heb ik zelfs zelfmoord proberen plegen.”

Toen Annabelle 17 jaar oud was, werd ze zwanger. Een jaar na de geboorte van haar kind wist ze in het holst van de nacht te ontsnappen. Haar moeder en stiefvader zou ze gelukkig pas in de rechtbank terugzien.

“Ik wilde haar nog 1x zien en haar horen zeggen dat het allemaal zijn fout was. Dat ze onder de knoet zat en dus geen andere keuze had. Maar dat deed ze niet. Ze trok alleen maar een vreemd gezicht en vroeg wat ik daar deed. Pas toen besefte ik echt dat zij net zo slecht is als hij. Ik kan maar niet geloven hoe wreed ze mij behandeld heeft, zeker nu ik zelf moeder ben. Maar ik mag er geen depressie aan overhouden, het leven gaat door. Feit is wel dat ik haar nooit meer wil zien.”

Annabelle, die nu ergens in het noorden van Engeland leeft, heeft haar ervaringen in ‘The Devil on The Doorstep: My Escape from a Satanic Sex Cult’ geschreven.

“Als ik met deze memoires 1 ding wil bereiken, is het dat we met z’n allen meer aandacht moeten hebben voor onze omgeving. Overal ter wereld worden kinderen misbruikt, helaas kunnen ze alleen maar gered worden als iemand aan de alarmbel trekt.”
Bron Powervrouwen

0 reacties:

Post a Comment