HT: 47 Manieren om meer seks te krijgen

Bron
- Speciaal voor de mannen!! -

Op Menshealth vond ik een super leuk artikel: 47 manieren om meer seks te krijgen. De beste 10 heb ik alvast geselecteerd en de link naar het artikel vind je onderaan.

"Dankzij een paar slimme trucs stijgt jouw sex-appeal gegarandeerd. Wij vroegen 47 vrouwen wat jou helemaal onweerstaanbaar maakt...


De vonk
1 ‘Wanneer een man op me afstapt met een grote glimlach, ‘Hallo’ zegt en vervolgens vraagt ‘Hoe gaat het met je?’, dan raak ik zeker geïnteresseerd.’

5 ‘Wees gul tijdens onze date. Op die manier denk ik dat je in bed ook genereus bent.’

8 ‘Geef mij maar een vent met een beetje attitude. Hij is een tikkeltje eigenwijs en brutaal, hij maakt me aan het blozen. Ja, die sleep ik wel mee naar bed.’

9 ‘Als een man één van mijn vriendinnen een compliment geeft, doe ik twee keer zo hard mijn best om zijn aandacht te krijgen. Als ‘ie te ver gaat, dan heeft hij een probleem. De scheidslijn is dun!’

Vuur aanwakkeren
18 ‘Strijk het haar uit mijn nek en kus me daar. Daarmee zend je sexy tintelingen door mijn hele lichaam.’

Explosie veroorzaken
22 ‘Als je - net als sommige mannen waarmee ik geweest ben - niet weet waar een clitoris zit, ga dan direct naar de gevangenis. Ga niet door ‘Start’. U ontvangt geen sex!’

25 ‘Zorg dat ik ook klaarkom door je vóór of na de daad op mij te richten. Door penetratie kom ik zelden klaar.’

Laat nagloeien
40 ‘Kijk me in mijn ogen en zeg: ‘je bent fantastisch’. Dat is alles om ervoor te zorgen dat ik je de volgende ochtend weer wil.’

41 ‘Neem de volgende dag contact met me op. Wie dat doet, is een blijvertje.’

47 ‘Geef me het gevoel dat ik verbazingwekkend in bed ben. Ik doe het liefst dingen waar ik goed in ben.’ "

0 reacties:

Post a Comment