Meer seks met gekleurd ondergoed .*. More sex with colorfull underwear

For English click tell me more
Ben je man en wil je meer seks? Draag dan een gekleurde onderbroek. Dan heb je namelijk meer seks.
Een onderzoek van webshop Hemdvoorhem.nl concludeert dat mannen met vrolijk gekleurde onderbroeken gemiddeld 30 procent meer seks hebben dan mannen die wit ondergoed aan hebben.
Voor het hele artikel zie bron.

Ik kan helaas niet echt vinden waar het onderzoek verder op gebaseerd is en hoe ze tot deze conclusie zijn gekomen, wat ik erg jammer vind. Hierdoor twijfel ik namelijk wel aan de uitkomst ervan. Maar ach, het is wel leuk om te weten en jullie weten weer wat je te doen staat. Zelf geef ik als vrouw wel de voorkeur aan een leuk printje.



English:
Research of webshop Hemdvoorhem.nl concluded that men who were nicely colorfull underwear have an average of 30% more sex than men who wear white underwear.

Favorite Underwear
They also concluded that men preferably wear tight boxershorts (about 67% of questioned men wear these) and mainly men above 40 prefer slips (in total of all men 24%).

Loose Boxershorts
A loose boxer is less popular than before, only 7% of men still wears these and a even smaller percentage of men wears a tanga. 1% claims to go 'commando': they don't wear underwear at all.
Source (Dutch)

Unfortunately I can't find the study or on what it is based, which I regret. Since I doubt the outcome of the research because of this. But still, it's funny to know and you guys know what to do. As prefer a nice print myself, speaking as woman.

1 comment:

  1. Ik gok dat het andersom is: mannen die meer sex hebben zijn meer bedacht op hun ondergoed en dragen waarschijnlijk dus gewoon meer gekleurd ondergoed dan mannen die nooit scoren.

    ReplyDelete