Goed Voornemen: Ditch Deze 14 Seksgewoontes

New Years Sex Resolutions from Cosmopolitan: Ditch These 14 Sex Habits

Allereerst nog de allerbeste wensen voor jullie trouwe lezers! Moge 2017 je zoveel liefde en seks brengen als je zelf wilt.
Mijn voornemen is deze blog opnieuw leven in te blazen en hopelijk gaat dat op korte termijn lukken!

Via Snapchat kwam ik dit geweldige artikel tegen; Lane Moore schreef over de 14 seksgewoontes die je moet opgeven en ik deel ze graag met je. 
Kun je een betere manier bedenken om het nieuwe jaar goed te starten?

1. Naar bed gaan met heren die wel willen dat jij down on hen gaat, maar andersom ho maar
Om maar even recht door zee te zijn: je vagina is niet raar of vies. Je smaakt heerlijk en fijn en zeker niet slechter dan hij doet. Er is geen reden waarom hij jou niet zou likken, vooral als jij zonder problemen voor hem op je knietjes gaat. Punt uit.
Persoonlijk vind ik dat dit erg sterk uitgedrukt is. Als een jongen het echt niet fijn vindt, oké, maar ga het dan ook niet van de dame eisen. En nee, ons hoofd steeds naar beneden duwen is GEEN stille hint en wordt dan ook niet gewaardeerd.


2. Je orgasme faken of zeggen dat je er een had
Mannen worden vaak zo boos over het feit dat vrouwen een orgasme faken. Het probleem is echter dat wij vrouwen niet weten dat we kunnen zeggen 'ik vind dit niet zo bijzonder, of dit werkt voor mij niet', omdat sommige mannen hier nogal lullig mee om kunnen gaan. Maar toch, geloof me als ik zeg, je kunt de meeste mannen best wel een eindje de goede richting wijzen, dus de keuze is aan jou: Of help hem een handje of zoek de uitgang, ASAP.


3. Hem niet vragen wanneer zijn laatste SOA test was
Zoveel van mijn vriendinnen gaan naar bed met een jongen en bidden vervolgens dat hij geen SOA had of gaan zich gauw laten testen, hetgeen gestoord is. Omdat op het moment dat hij wel iets had, jij het dus ook al hebt. En niet alles is met 2 pilletjes opgelost Het is het toonbeeld van volwassenheid en je-zaken-op-orde-hebben om gewoon te vragen wanneer hij de laatste keer getest was en of hij sindsdien veilige seks heeft gehad.
Let op, 'gauw laten testen'?! Denk aan de incubatietijd.. Is die ene vraag zo moeilijk dat je liever minimaal 6 weken geen seks meer hebt? En anders toch gewoon een rubbertje gebruiken dames!


4. Niet toegeven wanneer hij je pijn doet
Tenzij de man een compleet monster is (en als hij dat echt is, waarom lig je dan in godsnaam met hem in bed, kostbaar mens?), wil hij je geen pijn doen tijdens de seks. Maar helaas kan hij nog altijd geen gedachten lezen. Je hoeft het niet uit te schreeuwen, een simpele 'oh, auw' is vaak al voldoende om hem te laten vragen of het gaat met je. Dan kun je makkelijk zeggen, 'nou dit voelt eigenlijk niet zo fijn'. De niet-beesten zullen dan gewoon hun acties aanpassen. Dat is letterlijk hoe ik het doe. Voel je vrij om te kopiëren.
Ha-ha, zelfs ik, jullie personal sexadvisor, gebruikt dit trucje zo nu en dan! Eigenlijk hoort deze tip meer bij punt 2. Om het nog makkelijker te maken om hem zijn techniek te laten aanpassen.



5. Kreunen en geluid maken terwijl het helemaal niet goed voelt.
Als jij blijft kreunen alsof het de beste seks ever is zal hij nooit te weten komen dat jij en je vriendinnen hem de komende zes maanden achter zijn rug om volledig in de zeik gaan zetten over hoe bar slecht het was. Dus nogmaals, of wijs hem de weg of hou je mond tot hij vraagt waarom je zo verveeld kijkt.


6. Hem niet gewoon vragen om wat je wilt.
Hij kan dus geen gedachten lezen, hoe graag we dat ook zouden willen op zo'n moment. Je hoeft niet te gaan eisen en commanderen, maar met gewoon zeggen "ik vind het fijner als je iets sneller gaat" kom je al een heel eind. Ga ervan uit dat hij wilt doen wat voor jou werkt (diep van binnen zijn die heren vaak net zo onzeker en willen ze graag je happy maken) en probeer het eens wat vaker te zeggen. Ik zeer dat het steeds makkelijker wordt!


7. Je "opfrissen" voor elke vrijpartij
Ik snap het, je wilt je op je best voelen en zelfverzekerd zijn, maar het is net zo prima de stemming niet te verpesten door gauw je tanden te gaan poetsen. Naai elkaar gewoon. Who cares?


8. Geen seks hebben omdat je je niet geschoren hebt 
Of het nu je benen of je vulva gaat, ik betwijfel het ten sterkste dat er iemand ooit is geweest die zei, "Wat is dit, een halve centimeter haar op je benen? Ga maar gauw weg met dat lichaam van je, ik ben liever alleen". Je bent prachtig. Het is goed.
Hygiëne boven alles. Zolang dat goed zit mag je best af en toe eens prikken.



9. Hem niet vertellen dat je geen seks wilt omdat je ongesteld bent 
Dat terughoudende, "Ik weet het niet, ik voel me niet goed," zal waarschijnlijk eerder resulteren in een lang gesprek, waarna hij je vervolgens soep komt brengen en in de war zal zijn als je hier geen behoefte aan hebt. Mannen weten dat we ongesteld worden. Vertel hem.
En daarbij, seks werkt pijnstillend.. Even douchen en go!


10. Hem vertellen om 'het maar gewoon te vergeten' omdat je het gevoel hebt dat je te lang nodig hebt om klaar te komen
Ik wilde dat ik elke keer dat ik dit gedaan heb het terug kon nemen. Helaas kan ik het alleen maar in de toekomst niet meer laten gebeuren en jullie aanraden om hetzelfde te doen. Neem de tijd, geef hem aanwijzingen indien nodig, maar zet die mentale timer uit. Daardoor gaat het alleen maar langer duren. Ontspan!
De meeste mannen zijn geduldiger dan je denkt en anders wissel je toch even af? Of ga van oraal over op handwerk en andersom.



11. Proberen om te kijken sexy wanneer je komt
Sowieso zorgt focussen daarop dat je minder kunt genieten van het feit dat je op het punt staat een orgasme te krijgen en dat is toch verschrikkelijk?
Plus, FYI, je ziet er sexy wanneer je komt. Het is vrijwel onmogelijk om dat niet te doen.En anders grijp je je eigen borsten vast, dat leidt zn aandacht wel af :P


12. Doen alsof seks met je partner casual is, terwijl je stiekem gevoelens voor hem hebt 
Misschien ben je er nog niet helemaal over uit of maak je je zorgen om het hem te vertellen. Hoe dan ook ontken je wat je echt wilt en op die manier gaat het er sowieso nooit van komen. Zeg het hem, en als hij niet wil, ga verder met je leven.


13. Je meer zorgen maken over je vetjes dan genieten van de seks
Je tijd besteden door te proberen de juiste hoek te vinden waardoor je lichaam nog mooier lijkt, leidt zelden tot de gedachte "Oh, dat is de beste seks van mijn leven" en zal waarschijnlijk eerder resulteren in "Als ik mijn buik blijf inhouden, val ik zo flauw." Nee dank u.


14. Proberen om erachter te komen waar je partner aan denkt 
Denkt hij dat ik lekker ben? Geniet hij hiervan? Denkt hij aan iemand anders? Laat me deze vragen voor je beantwoorden: Ja. Ja. Als hij dat doet, is hij een stukje kak op de snelweg. Focus op jezelf.
Tenzij je echt het vermoeden hebt dat er iets niet helemaal lekker zit, maar dan nog, trek je mond gewoon open.


Volg Lane op Twitter en Instagram.

* Let op, dit artikel is een vrije vertaling van mezelf

0 reacties:

Post a Comment