Sex(toyreview) meets art, wat wil je nog meer?

Van Seks.blog.nl
Het is alweer even geleden dat ik een blog gedeeld heb wegens enorme drukte en een hoop stress :P 

Gelukkig blijven jullie via onze Twitter lekker op de hoogte. Toch wilde ik jullie deze stukjes kunst niet onthouden met een review door collega Luna van Climaximaal over de Wand Vibrator:

Luna’s uitleg, speciaal voor seks.blog:
Ik denk dat wand in wandvibrator komt van het Engelse ‘wand’ wat toverstaf betekent… en een toverstaf is het inderdaad!

Alleen zien wand vibratoren er niet zo heel sexy en slank uit over het algemeen… Het zijn eigenlijk altijd vibrators die op een grote microfoon lijken; met een handvat en daarop een grote, vibrerende knop.

De meeste wand vibrators werken op 230V, dus zitten met een snoer in de muur, dus je hebt weinig bewegingsvrijheid… maar… bijna alle merken komen momenteel met een draadloze versie uit…

De eerste wand vibrator is de Hitachi (en die wordt nog steeds gemaakt onder een andere naam), maar die zul je in Nederland (Europa) met een omvormer moeten gebruiken (en die zijn zwaar)… daarom is er de Europe Magic Wand (www.maanzin.nl/producten/europe_magic_wand_massager_22146.html) en dat is, vind ik dan, de beste die er is, al zijn de meeste wel echt POWERRRRR kanonnen en geven ze de diepste trillingen die er zijn, die je nodig om tot een orgasme te komen)…

Maar ondergetekende is niet de enige die door het woord wand op het verkeerde been werd gezet. Op magicwandarthistory.tumblr.com. staan de beroemdste schilderijen uit de kunstgeschiedenis met in hun hand, jawel een Hitachi Magic Wand.

Achtereenvolgens: Botticelli, Titian, Klimt, Michelangelo, Corregio, Fragonard, da Vinci (tevens boven) en Wood. Inderdaad: leuk voor aan de wand……..










Met een heuse consumententest van wandvibratoren door Luna Climaximaal:


Bron:
Door Dirkje van Bennekom op 28 augustus 2015 om 14:48, in de categorie Shoppen.


Ladies, wat zijn jullie ervaringen met de Magic Wand?? Zelf heb ik hem nog niet aangeschaft, dus overtuig me eens :P



2 comments:

  1. Nog geen wand?! Poor you!!
    Wat mij betreft hoort een wand tot de standaard "uitrusting" van elke vrouw! Het meest geweldige speeltje ooit. In snelheid aan te passen want in zijn hoogste stand is die super krachtig, te heftig voor mij in elk geval.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oe, dat klink idd heel positief! Ben erg benieuwd!

      Delete