Mannen over de perfecte vrouw

Eerder zagen we al vrouwen over hun prins perfect nu zijn de mannen aan de beurt. Hun antwoorden zijn vaak variërend hoewel ze het over vraag 7 en 8 unaniem eens zijn :P

De mannen van deze keer:

Mike (37), callcenter medewerker, is vrijgezellig.
Rob (29), militair, heeft een relatie.
Roman (25), studeert marketing en heeft een bijbaan als serveerder, heeft een vriendin.
Roy (32), is artiest en DJ en single.
Bas (23), studeert aan de PABO, heeft een vriendin.
Dutch Steel (22), single, biologie-docent.

1. Waar let je als eerste op bij een vrouw?
Mike: Wat voor schoenen ze draagt.
Rob: Ik let op het gezicht, de ogen, mond en neus.
Roman: Of ze klein is ( ik heb een zwak voor kleine vrouwen), of ze dun of niet is, of ze naar me kijkt (meestal kijken ze en dat is leuk), of er iets unieks of interessants aan haar is (denk piercings, tattoos, afkomst), wat ze doet, haar borsten, kont, gezicht. Dus ik probeer een impressie van het geheel te krijgen.
Roy: De uitstraling.
Bas: Op haar gezicht.
Dutch: Haar hele lichaam en uitstraling.


2. Wat is het mooiste aan een vrouwenlichaam?
Mike: Ogen en billen!
Rob: Vrouwelijke rondingen als heupen, billen en borsten.
Roman: Haar gezicht.
Roy: Een sexy buikje.
Bas: Rondingen.
Dutch: Haar benen.

3. Een slanke den of curves?
Mike: Dat maakt me niks uit, ik let echt op de uitstraling.
Rob: Curves.
Roman: Liever slank.
Roy: Beide, ook afhankelijk van de persoon.
Bas: Curves.
Dutch: Liever een slanke den.

4. Borsten of billen? En als je borsten kiest, hoe groot zie je ze dan het liefst? Is plastische chirurgie toegestaan (geldt voor siliconen en of bil-implantaten)?
Mike: Billen! Liever geen chirurgie hoewel ik me het in sommige situaties wel kan voorstellen dat men er toch voor kiest.
Rob: Borsten!
Roman: Borsten, ik zou ze graag groot zien en dat ze bewegen. Siliconen mag als het niet te duidelijk is.
Roy: Billen en liever geen chirurgie.
Bas: Borsten, zo rond de D vind ik mooi. Nee, natuurlijke rondingen zijn het mooist.
Dutch: Billen. Ik houd meer van kleine borsten. Opzich is chirurgie geen problemen, maar zoals hierboven al gezegd, ik val toch meer op kleine borsten

5. Wat is voor jou een enorme afknapper qua innerlijk en uiterlijk?
Mike: Arrogantie en als ze schreeuwt in bed, qua uiterlijk knap ik af als ze niet verzord is of slordig.
Rob: Vrouwen die mannelijk overkomen of zich mannelijk gedragen/kleden.
Roman: Dikke vrouwen en vrouwen die totaal geen interesse in me tonen.
Roy: Bij innerlijk: Als ze liegt en/of vreemdgaat. Bij uiterlijk: Slecht gebit, kort haar, te grote borsten. 
Bas: Innerlijk: egoïstisch, arrogant en laag niveau. Uiterlijk: Onverzorgd, te dik, te dun, te kort haar.
Dutch: Innerlijk: Ergens over klagen maar vervolgens geen actie ondernemen om die problemen op te lossen. Uiterlijk: Opgetekende wenkbrauwen

6. Welke karaktereigenschappen mag ze absoluut NIET missen? 
Mike: Slim zelfstandig lief voor kids en hou wel van een beetje bazig hahaha.
Rob: Liefdevol en onafhankelijk kunnen zijn en vastberaden.
Roman: Jong uitzien, klein zijn en op zijn minst iets hebben wat haar onderscheid van de rest.
Roy: Eerlijkheid, lief zijn, betrouwbaarheid
Bas: Zorgzaamheid, spontaniteit en humor.
Dutch: Outgoing, ondernemend, niet op haar mond gevallen, positief in het leven staand

7. Liever een beauty die er een beetje doods bijligt of liever een wat minder aantrekkelijke seksgodin?
Mike: Seksgodin wel niet te erg met dat minder aantrekkelijk hahaha.
Rob: Liever een wat mindere sexgodin.
Roman: Liever een wat mindere sexgodin
Roy: Dan liever een wat minder aantrekkelijke seksgodin!
Bas: Minder aantrekkelijke seksgodin.
Dutch: Het 2e.


8. Moet ze slikken of maakt je dat niks uit?
Mike: Zou wel tof zijn maar zou het geen ramp vinden als ze het niet wil.
Rob: Maakt me niks uit.
Roman: I never had that, so I dunno…
Roy: Maakt me niet zoveel uit.
Bas: Maakt me niet zoveel uit.
Dutch: Heel geil als ze het wel doet, maar geen dealbreaker als ze spuugt

9. Wat is het liefste wat een vrouw ooit voor jou gedaan heeft?
Mike: Tot nu toe kan ik niks bedenken wel balen eigenlijk hahaha.
Rob: Heel lang op mij gewacht.
Roman: Me afgetrokken in het openbaar.
Roy: Toen ik mijn rijbewijs gehaald had, had ze me verrast met wierrook en kaarsjes op de slaapkamer, fles Prosecco erbij, leuke lingerie en noem maar op, massage en de rest kan wel ingevuld worden haha, ik kreeg eens voor de verandering alle aandacht.
Bas: Zeggen dat ze totaal niet zonder me kan.
Dutch: Mij oplappen terwijl ik lazerus op de grond lag en er vervolgens super relaxed over doen.

10. Waar kan een vrouw jou nou helemaal gek mee krijgen?
Mike: Mijn oorlelletjes zijn erg gevoelig.. Daarnaast houd ik wel van seks op spannende plekjes bijvoorbeeld in een steegje of stiekem op en feestje of zo, als het maar niet standaard en in bed is. Dat soort dingen werken voor mij.
Rob: Als mn vriendin naakt rondloopt is al genoeg voor mij.
Roman: Altijd zin hebben en dat laten blijken (een seksgodin zijn dus).
Roy: Kriebelen en overal zoentjes geven, maar vooral ook als ze me aankijkt op een bepaalde manier haha.
Bas: Wanneer ze spontaan de slaapkamer binnenkomt met lingerie ;)
Dutch: Pin-up lingerie! 


Mannen heel erg bedankt voor jullie eerlijke en leuke antwoorden!!

Wil jij nou ook eens meewerken aan een van mijn interviews? Stuur me dan een berichtje :)
Zie hier voor eerdere interviews.

0 reacties:

Post a Comment